Časté dotazy

Jakým způsobem zasíláte zboží?

Zboží zasíláme Českou poštou ve formě obchodního balíku (nejčastěji v ochranných bublinkových obálkách). Obchodní balík můžete sledovat dle zaslaného podacího čísla zásilky.

Kdy mohu očekávat obdržení objednaného zboží?

Jelikož máme 100% zboží skladem, odesíláme jej nejpozději do 24 hodin od objednání. Dodání Obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Zásilka je tudíž doručena do 2 pracovních dnů od objednání (v případě dobírky; u platby předem je doba prodloužena o dny trvání bankovního převodu)

Co mám dělat v případě, že jsem zásilku do 2 pracovních dnů neobdržel?

Ve výjimečných případech se může stát, že se zásilka zpozdí o 1 den. Nebo se může stát, že Váš poštovní doručovatel Vám zboží nepředá či neoznámí. Proto bychom Vás chtěli poprosit, zda byste se mohli ujistit, zda již není Vaše zásilka připravena na Vaší poště. V opačném případě nás neprodleně informujte na kontaktní e-mail či telefonicky.

Jaké jsou ceny dopravného?

Platba předem 65,- Kč.
Dobírka 99,- Kč.
Platba předem (zásilka na Slovensko) 79,- Kč.
V případě objednávky nad 999,- Kč DOPRAVA ZDARMA!

Jaké se platí dopravné při objednání více položek zboží?

Vždy se platí pouze jedno dopravné, které nezávisí na počtu položek.

Co mám dělat v případě, že jsem potvrdil objednávku formou „platba předem“?

Vyčkejte přijetí emailu s veškerými údaji o platbě a proveďte platbu. Po přijetí platby Vám bude zboží expedováno do 24 hodin. O odeslání zboží Vás budeme informovat.

Co mám dělat v případě, že jsem potvrdil objednávku formou „dobírka“?

Vyčkejte doručení zboží Českou poštou. O odeslání zboží Vás budeme informovat.

Jak je zboží baleno?

Zboží je většinou baleno v ochranných protinárazových bublinkových obálkách pro bezpečnou přepravu Vašeho zboží. U některých druhů zboží nebo v případě větších zásilek je zboží baleno do krabic ze 3vrstvé vlnité lepenky, která je vystlána bublinkovou fólií.

Jaké jsou možnosti množstevních slev?

V případě zájmu o odebírání většího množství zboží nás kontaktujte e-mailem na info@trade-zone.cz nebo telefonicky: 603 529 518.

Zasíláte zboží také do zahraničí?

Ano, zasíláme na Slovensko po platbě předem.

Pokud si objednám zboží z vašich dalších e-shopů, budu platit jen jedno poštovné?

Vaše objednávky budou automaticky sloučeny, ale pro jistotu napište do poznámky před potvrzením objednávky, že se jedná o sloučenou objednávku.

V případě jakéhokoli dotazu nás neváhejte kontaktovat na info@top-bizuterie.cz.